Sunday 15 May 2011

MENCINTAI SUAAMI JANGAN SEPARUH HATI-DR Najah Ahmad Az Zhihar

Tarikh Terbit: Disember 2010

Jumlah Muka Surat: 158

Harga: RM15 / RM18

SINOPSIS

Badai yang mendatang dalam rumahtangga kadangkala begitu meruntun jiwa. Walau telah mencurah sepenuh tenaga dan keringat namun rumahtangga aman damai serta mawaddah yang didambakan masih juga belum kunjung tiba. Di mana salah silapnya?

Sedarlah wahai wanita sekalian. Inilah masanya anda menilai diri anda. Cukup sempurnakah anda sebagai isteri? Atau jujurnya anda mencintai suami setengah hati? Setengah hati lagi masih dipenuhi tuntutan dunia yang mahukan anda menjadi srikandi? Gapailah cinta suamimu. Dakaplah anak-anakmu sepenuh jiwa. Jadilah isteri , ibu dan Muslimah solehah yang didambakan para suami.

Antara tips menarik yang terdapat dalam buku ini ialah:

1. Membincangkan perkara-perkara yang selalu dianggap remeh oleh isteri tetapi sebenarnya boleh mendatangkan barah dalam rumahtangga. 

2. Tip berguna untuk memaut hati suami dan cara-cara menjadi isteri ideal di mata suami. 

3. Kaedah berkesan dalam menangani badai rumahtangga. 

4. Buku ini juga sarat dengan hadis-hadis nabi, kisah para sahabat dan petikan kata-kata pujangga dalam mendidik wanita menjadi isteri solehah.

Hentikan bisikan-bisikan halus yang cuba meruntuhkan rumahtangga. Teruskan mengejar reda Ilahi dan syurga tanpa tertinggal perkara dunia. Jadikan fitrah sebagi isteri sebagai tiket anda mengetuk pintu syurga, insya-Allah.

     LEBIH INFORMASI KLIK DISINI